MATKAOPASKOULU

Aurinkorannikon Matkaopaskoulu on Espanjan Costa del Solilla toimiva yksityinen aikuisoppilaitos. Valmistamme suomalaisia matkaoppaita Suomessa toimivien valmismatkanjärjestäjien Apollo, Aurinkomatkat, Tjäreborg ja TUI palvelukseen ulkomaan lomakohteisiin.

KOULUTTAJAT

Kouluttajamme ovat kokeneita matkailualan ammattilaisia. Olemme täällä antaaksemme sinulle tiedot ja taidot ulkomaan matkaoppaan ammattiin nopeasti ja tehokkaasti.
– Tule mukaan ja opiskele ulkomaan matkaoppaaksi!

Mikka Aitto-Oja

Destination Manager

Anna-Kaisa Säämänen
Family Activities & Kids Clubs

Merika Haavisto

Tiina Maskonen

Excursions

ARVOT

Yhteinen päämäärämme on, että opiskelija menestyy koulutuksen jälkeen matkaoppaan ammatissa ulkomaan lomakohteessa.

Opetuksemme lähtee siitä, että opiskelija sopeutuu työskentelemään maailman joka kolkassa – matkaopas asuu varsin erilaisissa maissa ja kohtaa työssään mitä ihmeellisempiä toimintatapoja.

Toivomme opiskelijan omaksuvan toisenlaisten kulttuurien merkityksen tulevan ammatin jokapäiväisissä toiminnoissa. Annamme tiedot ja taidot joita matkaopas ammatissa tarvitsee. Tuemme opiskelijan omaa kiinnostusta suuntautua joko ulkomaan matkaoppaaksi tai lasten oppaaksi/aktiviteettioppaaksi ulkomailla.

Kokemuksesta haluamme kertoa, että Matkaopaskoulun suorittaneet opiskelijat ovat varsin tyytyväisiä koulutukseen - opiskelu täällä on haastavaa ja kivaa ja luo samalla elämyksiä ja kokemuksia.

Selviytyjä ei ole vahvin eikä älykkäin, vaan se joka parhaiten sopeutuu ympäristöön

Charles Darwin

KUMPPANIT